Šratasvydžio žaidimas

PATRIOTAS

Pradėtas organizuoti nuo 2008 metų. Žaidimas vyksta ištisus metus vieną kartą per mėnesį.

Atminimo ženklų sistema:

Patrioto ženklas– trijų lygių  bronzinis, pasidabruotas ir paauksuotas. Žaidėjas atvykęs tris katrus į Patrioto žaidimą gauna bronzinį Patrioto ženklą, dar keturis kartus sidabruotą ir dar penkis auksuotą.

Patrioto kryžius– trijų lygių  bronzinis, pasidabruotas ir paauksuotas. Žaidėjas turintis auksinį Patrioto ženklą, atvykęs tris katrus į Patrioto žaidimą gauna bronzinį Patrioto kryžių, dar keturis kartus sidabruotą ir dar penkis auksuotą.

Patrioto vyčio kryžius  – aukščiausias atminimo ženklas žaidėjui turinčiam auksinį Patrioto kryžių

Dalyvavimo sąlygos:
Dalyvio mokestis  – 7 €
Įrangos nuoma – 10 €

SVARBU: įranga rezevuojama elektroniniu budu sumokėjus avansą. Įrangos komplektą sudaro: Ginklo replika, 500 kamuoliukų, apsauginė kaukė, kelnės, švarkas, kepurė, pirštinės.

REGISTRUOTIS

Į dalyvio mokestį įskaičiuota:

  1. Unikalus atminimo suvenyras;
  2. Renginio organizavimas;
  3. Instruktorių priežiūra;
  4. Patrioto atminimo medalis pagal dalyvio knygutės duomenis;
  5. Mūšio lauko žemėlapis;
  6. Pirmosios pagalbos suteikimas;
  7. Greitas akumuliatorių įkrovimas;
  8. Šūvio greičio matuoklis.

DIENOTVARKĖ

1.  9.30-11 val. Dalyvių priėmimas;
2. 11.00 val. Dalyvių rikiuotė, ( Sveikinamasis žodis, saugumo instruktažas, generolų pristatymas, žaidimo scenarijaus pristatymas, komandų pasiskirstymas);
3. 11.45 val. „Patrioto“ žaidimo pradžia;
4. 16.00 val. Žaidimo pabaiga;

  1. 16.30 val. Vakaronė-aptarimas poilsiavietėje prie laužo.

Renginio metu planuojama:

  1. Kraujo donorystės akcija. ( laukiame galutinio patvirtinimo );
  2. Karinės atributikos paroda. ( lauliame galutinio patvirtinimo );
  3. Kauno tvirtovės foto nuotraukų ir radinių paroda;
  4. Šratasvydžio reikmenų turgus.

SVARBI INFORMACIJA

1. Neturint signalinių liemenių draudžiama žaisti;
2. Žirnių granatoms naudojamos tik petardos „ZUKI“;
3. Viena susprogdinta petarda be žirnių nėra šratasvydžio granata;
4. Šūvio greitis negali viršyti numatytų greičio limitų

Apie žaidimą.

  1. Armijoms vadovaus generolai

Arvydas – komanda 4 Legionas, 8 metų žaidimo patirtis, teritorijos žinojimas 99%, amžius 40 metų.

Vitalijus – komanda 3 Legionas, 7 metų žaidimo patirtis, teritorijos žinojimas 99%, amžius 36 metų.

  1. Medikas – Kiekviena komanda turės po du medikus, kuriuos generolai išrinks iš žaidėjų tarpo. Skiremaisiais medikų ženklais ir bintais pasirūpins organizatoriai. SVARBU: Žaidėjui pataikius į ranką, koją ar ginklą jis tampa sužeistu. Sužeistas žaidėjas ant galvos užsideda signalinę liemenę ir 5 min. laukia ar kviečiasi mediką, nesulaukęs mediko sužeistas žaidėjas tampa nukautu. Sužeistas žaidėjas negali šaudyti, tačiau gali naudotis radio stotimi ar kalbėti. Priešininkas gali nušauti sužeistą žaidėją.
  2. Patrulis – tai dvi grupės po du neutralius žaidėjus kurie juda tik nustatytu maršrutu, kurie pažymėti raudonomis juostomis ant rankų. Patrulis šaudo į abiejų komandų žaidėjus kurie nesilepia. Šaudyti į patrulius draudžiama.
AUD_3449 [800x600]
thumb.patriotas-1
IMG_2851
forkainos

ĮSPĖJIMAS:

Įvertinus “ Patriotas “ žaidimo teritoriją, joje esančius požeminius ir antžeminius patatus informuojame, kad mūšio metu dažniausiai vyks artima kova. Siekiant išvengti bereikalingų traumų, klubas prašo žaidimo metu naudoti veido ir akių apsaugas (kaukes).

Klubas ar instruktorius neatsako už žaidimo metu žaidėjo patirtus sužalojius ar kitus nuostolius,  jei jie   padaromi trečiojo asmens veiksmais ar kito žaidėjo veiksmais. Jegu Jūs suabejojote  žaidimo saugumu  siūlome atsisakyti žaidimo.